diumenge, 20 de setembre del 2015

TULIPES AMB MATÓ I RAÏM

Després de la pausa de vacances  tornem amb la convocatòria  del Blog al plat del dia 20. Aquest mes de setembre li ha tocat el torn a la Sion del blog Fem un Mos, tota una veterana blocaire que ens encisa amb una gran varietat de tapes i pintxos per a tots el gustos.



Del seu blog he triat aquesta recepta per la seva senzillesa i, sobretot, perquè l'he poguda adaptar la món de les postres. He variat alguns ingredients. La Sion fa servir la pasta wonton i formatge cremós per fondre. Jo en canvi, he fet les tulipes amb la Sra. pasta fullada i, com no podia ser un altra a casa meva, el mató. Un èxit! Espero que t'agradi Sion.

Ingredients
Per a 4-6 tulipes.
-1 làmina de pasta fullada.
-Mató.(Jo, ensucrat).
-Raïm
Preparació
-Prescalfeu el forn a 180ºC
-Talleu la pasta fullada en 4-6 quadrats. Els punxeu amb una forquilla. Greixeu un motlle per a magdalenes. Col.loqueu-hi els quadrats de pasta fullada de manera que sobresurtin donant-los forma de tulipa. I els pinteu amb ou batut
-Coeu-los al forn fins que la pasta fullada estigui daurada.
-Un cop cuites les tulipes les deixeu refredar, si es que les voleu servir fredes, les ompliu amb mató-jo ensucrat- i les decoreu amb un gra de raïm.


Bon profit!

12 comentaris:

  1. Quina bona pinta!!! mató i raïm... ummmmmm!

    ResponElimina
  2. Que bones aquestes tulipes!!!! A casa agradaran segur... també amb la Sra pasta de full, en som super fans!
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  3. Unes postres ben senzilles i ben delicioses! M'agrada la combinació!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  4. Una adaptació fantàstica! Saps que vaig estar a punt de fer aquesta mateixa recepta??? ja veig que tu i jo tenim gustos molt semblants :)

    ResponElimina
  5. sembla mentida com amb 4 coses poden sortir plats tan bons oi??! m'encanta aquesta combinació que has fet, jo només l'acabaria de rematar amb un toc de mel! petons

    ResponElimina
  6. Han d'estar boníssimes amb el mató, i de la pasta fullada que he de dir, que es un gran invent.
    Unes tulipes per quedar bé i menjar de dos en dos.
    Petons.

    ResponElimina

  7. Gracies pel temps dedicat a navegar entre les meves receptes i per les paraules sobre las propostes del blog.
    Una presentació fantàstica.
    Gracies Cristina

    ResponElimina
  8. Pim pam postre amb glamour i senzillesa...super fi, delicat de color i de gust...Ben triat Cristina! i gràcies com sempre per a participar!

    ResponElimina

  9. Cristina; Veig que arribo tard, doncs de ben segur que està tot acabat, veritat?

    ResponElimina
  10. Una elecció fantàstica!! molt original i senzilla, qines tulipes més bones! un petó ;)

    ResponElimina
  11. Les tartaletes amb pasta de full queden molt bones!! I la combinació formatge i raïm, fantàstica!
    Petons

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...