dimecres, 18 d’abril del 2012

MOUSSE DE NATA AMB NOUS

Aquestes varen ser les postres de diumenge. A casa el torró de nata amb nous sempre triomfa i havia de provar-la en format mousse. Si us agraden les mousse us recomano que la proveu.



Ingredients
-3 fulles de gelatina (6 gr.)
-500 gr de nata per muntar.
-100 gr de nous pelades.
-100 ml d´aigua.
-3 cullerades de sucre.
-una culleradeta petita de cafès de canyella en pols.

Preparació
-Munteu la nata i mescleu-la amb 100 gr de nous picades(feta pasta)i la canyella.
-En un cassó escalfeu 100 ml d´aigua amb el sucre fi bulliu-la fins que el sucre s´hagi fos.
-Mentrestant, remulleu la gelatina en aigua freda durant 5'. Quan l´aigua hagi bullit afegiu-hi la gelatina escorreguda i barregeu fins que aquesta s'hagi dissolt.
-Quan la gelatina estigui tèbia, incorporeu-la en fil a la nata sense deixar de batre amb les varilles. 
-Distribuir-ho en copes i reserveu-ho en el frigorífic fins que hagi quallat (mínim 3 hores).
.Abans de servir decoreu al gust.

 

Bon profit!


29 comentaris:

  1. Hola Cristina...
    Aquest mousse te una textura deliciosa!!! M´agradat molt la recepta, i com veig que és fàcil de preparar, prenc nota per fer-la un d´aquest dies...
    petonets.

    ResponElimina
  2. M'agrada. I les fotos també m'agraden. Molt bé!
    Nani

    ResponElimina
  3. osttres quin vici!! jo tinc una recepta de gelat de nous que s'assembla molt!! ja el penjaré!! bona proposta!! petons

    ResponElimina
  4. Ets la reina de les "mousses"!!!Quina pinta tan esponjosa

    ResponElimina
  5. Ma germana és addicta a aquest torró, quan torni li hauré de fer aquest postre! jejeje
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  6. No!!!! que estoy en operacion biquini, me llevo solo el trozo de la cucara...Besitos

    ResponElimina
  7. Que bó!!!a casa a tots ens agrada aquest torró, segur que la versió mousse cassolana encara el disfrutarem més.. petons,

    ResponElimina
  8. Ui ui ui aquesta recepta m'interessa molt!! a casa meva tenim noguers i clar sempre cau algun postre amb nous, aquest triomfa seguríssim!!

    ResponElimina
  9. Caram quina bona pinta!, una combinació suaaaaaaaaau coma mi m'agrada!, ho tindré en compte!. Una abraçada.

    ResponElimina
  10. Quina mousse més bonas !!! Segur que ens encanta.
    petons

    ResponElimina
  11. Es que ets una artista !!!!
    petonets.

    ResponElimina
  12. La combinació de mata i nous és un clàssic sensacional, de manera que aquesta mousse ha de ser un èxit total. Me l'apunto!

    ResponElimina
  13. N'he menjat molts cops de mousse pero no n'he fet mai! aquesta de nata amb nous te que estar tremendament deliciosa, m'encanta la combinació! M'ho tindre que anotar i practicar...Petons

    ResponElimina
  14. Què tenen les mousse que sempre són tan temptadores? M'agrada molt, la recepta de nata amb nous, Cristina! Què m'hi recomanes per sobre? Coulís de mango, de maduixa, de xoco? A veure si m'hi poso... que tu ja has tingut la sort de provar-lo, és clar!! Petonet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marina amb maduixa i xoco lliga molt bé...Amb mango no ho he provat mai...Llença't!

      Elimina
  15. Ostres, jo el torró de nata i nous no m'ha cridat mai l'atenció, i possiblement ni l'he tastat, però és clar que en deu ser de bo! I aquestes postres tenen molt bona pinta! Me les apunto!

    ResponElimina
  16. Una combinació perfecta.
    Cristina ets la reina dels postres.
    El que mes m'agrada es la varietat d'ells.
    Si senyora!!!!!!!!........
    Petonets

    ResponElimina
  17. Una muse extraordinaria, una combinación excelente,
    Un saludo.

    http://xoriguer48-lasrecetasdelabuelo.bl...

    ResponElimina
  18. tremenda esta mousse de nueces,el bocado de la cuchara se ve fantastico,una mousse para no dejarte indiferente,me gusta Cristina

    ResponElimina
  19. Nyam quina gana m'has fet entrar, t'ha quedat genial, i la textura m'encanta.
    Una abraçada

    ResponElimina
  20. Quina bona pinta! Sembla deliciosa i en format mousse segur que es molt més fàcil de menjar i més apetitosa ara amb aquest sol.

    Avui al bloc d'ESfruita, la botiga online de fruita i verdura de qualitat et proposem un plat que quedaria molt bé amb aquesta mousse. Les hamburgueses de verdura. Et convidem a entrar-hi i a dir-hi la teva!
    www.esfruita.com/assessorem/hamburgueses-de-verdures

    ResponElimina
  21. El meu pare que és un fan del torró de nata-nous aquestes postres li encantarien!
    Bon cap de setmana.

    ResponElimina
  22. Hola Cristina guapa tu

    Nata amb nous, quina passada de mousse, nyam nyam

    mil petonets i bon cap de setmana maca, Susanna

    ResponElimina
  23. M'ecantan tots els ingredients. Ho fare
    Marta
    Petonets

    ResponElimina
  24. La mousse, en ser més lleugera, m'ha d'agradar encara més que en turró!
    petonets

    ResponElimina
  25. La veritat és que a casa nostra tambné ens agraden molts els torrons de nata i nous. Hauré de fer aquesta mouse tan bona.

    ResponElimina
  26. M'agraden tots els ingredients i també la textura de la mousse.

    la presentació està molt aconseguida!

    ResponElimina
  27. Pastissera, practica practica que ja s'acosta.
    Bona cuina

    ResponElimina
  28. Aquesta m'encantaria segur!! Quina delicia!!!
    Petonets

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...