dimecres, 5 d’octubre del 2011

BESCUIT MARBREJAT

Aquest cap de setmana es va celebrar la X Diada d' Entitats. Cada dos anys totes les entitats del poble mostren, enmig d´un ambient festiu, totes les activitats que porten a terme a part d´oferir els seus serveis. Dissabte al matí, les entitats van muntar i guarnir els seus estands per donar el tret de sortida a la tarda amb la inauguració.
Jo vaig estar acreditada en l'estand de la Penya Barcelonista de Sant Joan Despí. Per esmorzar i agafar forces mentre el muntaven vaig portar aquest bescuit marbrejat.



Ingredients
-150 gr de xocolata negra fondant.
-200 gr. de sucre.
-150gr. de farina.
-150 gr. de mantega.
-4 ous.
-1 sobre de llevat en pols.

Preparació
-Bateu els rovells amb el sucre fins que obtingueu una consistència cremosa; afegiu-hi 100gr de mantega tova la farina i el llevat tamisats.
-Munteu les clares i les incorporeu a la mescla anterior.
-Mentrestant, foneu la xocolata al bany maria amb la resta de la mantega.
-Separeu la crema en dues parts iguals.
-Barregeu en una de les parts la crema de xocolata. I ompliu el motlle de manera alternada perquè al coure´s es combinin els dos colors. Haurà de coure a 180º uns 35 m aprox.




Bon Profit i Visca el Barça!


27 comentaris:

  1. Quina patxoca!! Un marmolat molt viu!! Tenia que estar molt bo!
    Petons

    ResponElimina
  2. Així m'agrada, animant l'amnient blaugrana amb aquest super bescuit!! Són tan bons i vistosos!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  3. Així m'agrada, animant l'ambient blaugrana amb un super bescuit!! Quedan tan bons i vistosos!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  4. animando asi y luego gastronomicamente con este estupendo bescuit tienes a la peña contenta y animada seguro
    peto

    ResponElimina
  5. Que bó!!!!
    I m'encanta amb el xocolata tan negre!!
    Petonets.

    ResponElimina
  6. Hola guapa tu

    segur que va ser un dia fantastic i a sobre amb aquest pastis,..

    força Barca i mil petonets Susanna

    ResponElimina
  7. la veritat que tindria que estar molt bo,ademés la companyia era perfecte petons

    ResponElimina
  8. Visca el Barça.
    Un bescuit de dos colors molt bo encara que no siguin els colors blau i grana.
    Vaig fer la coca de cabell d'àngel, boníssima.
    Petons.

    ResponElimina
  9. Fa temps que me'l demanen a casa i no l'acabo de fer mai, aviam si m'animo ara que tinc una recpte de fiar. Fa molt bona cara.
    Petonets.

    ResponElimina
  10. Tinc moltes ganes de fer un coc d'aquest.
    t'ha quedat molt be.
    Un petonet

    ResponElimina
  11. doncs quina sort van tenir els del teu stand! jajajajajaja T'ha quedat maquíssim! petonets

    ResponElimina
  12. Ara mateix en voldria un bon tall per esmorzar! Queda tan bonic el bescuit marbrejat... i t'ha quedat preciós ;)

    ResponElimina
  13. La veritat eS que queda molt bó. Jo també en tinc un publicat amb taronja i xoco.
    Visca el Barça i en Valdés,jaja
    Petonets.

    ResponElimina
  14. Quedes super bé amb aquest bizcochos, tant coloridos!! mai he provat de fer-los perquè em semblen impossibles! aviat ho tornaré a intentar! petons

    ResponElimina
  15. Ei, ja recordo que m'ho vas explicar ;)
    Segur que va volar, que amb la gana que s'agafa muntant l'stand i la bona pinta que té, no en devia sobrar ni una engruna!

    ResponElimina
  16. I tant que deurieu recuperar forces amb aquest pastís!! Deliciós i molt vistós. Me l'apunto!

    ResponElimina
  17. Visca el Barça i visca Catalunya!!!!
    Segur que l'any vinent s'apunten més voluntaris a l'stand jejeje.... Mare meva quina bona pinta!!!
    Petonets guapa

    ResponElimina
  18. Imagino que els del teu stand van ser els més envejats de tots amb aquest bescuit tan bo!
    Petons.

    ResponElimina
  19. vaig provar el Marble per primera vegada a Nova York... i et puc dir que el teu té tanta o més bona pinta!! jaja Felicitats :)

    Petonets Cristina!!!

    ResponElimina
  20. T'ha quedat molt maco, devia agradar a tothom!

    ResponElimina
  21. Cristina un dia n'he de provar algun que no sigui virtual. Deus tenir els amics i els que es van acostar a l'estand contentíssims!!!!

    ResponElimina
  22. Acabo de pujar al bloc la coca de cabell d'àngel.
    Gràcies.
    Petons i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  23. Molt bé Cristina treballant pen engrandir el Barça. Un bon esmorzar aquest bescuit i de dos colors com el Barça
    Visca el Barça i bona cuina

    ResponElimina
  24. El bescuit amb xocolata m'encanta! Segur que la penya barcelonista va començar el dia amb forces i la panxa ben contenta!

    Fins aviat!
    Anna

    ResponElimina
  25. Que bonic treballar a la fira d'entitats del teu poble, que xulo ensenyar als teus veïns la feina feta durant l'any i quina sort els teus companys amb la teva convidada de bescuit marbrejat. Enhorabona.

    ResponElimina
  26. Visca el Barça i visca el teu biscuit marbrejat!!

    ResponElimina
  27. Amb aquest bescuit de ben segur van agafar forces, deuria estar boníssim
    Petons

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...