dissabte, 23 d’abril del 2011

MOUSSE DE XOCOLATA A LA TARONJA

Avui és St. Jordi, patró de Catalunya i, dels enamorats... I, el bufet ofereix aquestes postres, una mousse de xocolata a la taronja que el mateix St. Jordi se la cruspiria amb els ulls tancats.


Mentre vas assaborint la xocolata, el paladar s´impregna amb una aroma delicada a taronja...


Ingredients
Per 4-5 persones
-175 gr. de xocolata de cobertura.
-80ml de nata líquida.
-2 rovells.
-4 clares.
-15 gr. de sucre llustre.
-ratlladura de 1/2 taronja.

Preparació
- Bulliu la nata amb la ratlladura de 1/2 taronja. Quan arrenqui el bull, la retirem del foc, ho tapem i ho reservem 1/2 hora a fi que infusioni i agafi l´aroma de taronja.
-Mentrestant fonem la xocolata al bany maria.
-Seguidament muntem les clares, tot afegint el sucre de mica en mica, a mesura que vagin muntant.
-Un cop fosa la xocolata, afegiu-la a l´infusió, que ha d´estar tèbia, ja que en aquest moment hi afegirem els rovells d´ou.
-Per últim, afegiu-hi les clares muntades.
-Munteu la mousse en copes i les deixeu en la nevera  com a mínim 8  hores abans de consumir-la.

Bon Sant Jordi i Bon Profit!

15 comentaris:

  1. M'emcamta la combinació de la taronja amb la xocolata!!! Deliciosa!!!
    Feliç Diada!!!

    ResponElimina
  2. Sant Jordi seria feliç assaborint aquestes copes... i jo t'asseguro que també! Quina mousse més bona i delicada!!

    Petonets i feliç diada!
    Sandra

    PD: Gràcies per fixar-te en el mico, jajajaja a mi també m'encanta! :P

    ResponElimina
  3. Hola Cristina
    No soc Sant ni hem dic Jordi, però..ummmmmmmm!! amb ulls oberts o tancats no en deixaria ni una gota.
    Aquest mousse amb el teu permís el copiaré
    Feliç Sant Jordi

    ResponElimina
  4. Gràcies!!!
    Ja veig que en tastaré d'aquest mousse. Hummm

    ResponElimina
  5. Oh!...això no es fa Cristina...Una temptació així hauria d'estar prohibit!...però n'agafaré la recepta...BONA DIADA!

    ResponElimina
  6. si a Sant Jordi li agradaria o no, no ho sé pas, però a mi m'encanta!!i estic segur que al Jordi de casa meva també.

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  7. Hola Cristina!
    Quina mousse més bona amb el toc de la taronja...i amb les roses, què maca que queda de presentació aquesta copa!! La foto del llibre i la rosa és preciosa! A gaudir del dia!!! Petonets

    ResponElimina
  8. Muy apetecible... volveré a visitarte!

    ResponElimina
  9. De les millors combinacions,xocolata i taronja.
    Bona diada de Sant Jordi

    ResponElimina
  10. Amb aquesta mousse tindreu l´èxit assegurat...va ser la primera recepta del meu primer curs de pastisseria...a l´hora de provar-la : " va volar"....és boníssima. Xocoaddictes no la podeu deixar escapar!.

    ResponElimina
  11. Cristina; ... i qui no sería feliç,amb una copa d'aquestes...?
    Una delícia, xocolata i taronja¡¡¡ :-D ;-D

    ResponElimina
  12. Aixó es una perdició...
    Xocolata amb taronja. Hummmmmm.!
    Bonissím.
    petons

    ResponElimina
  13. Si em voleu fer feliç: unes postres de xocolata amb taronja!, no cal dir res més.
    Una abraçada

    ResponElimina
  14. Em semblen unes postres ben romàntiques, ideals per al dia de Sant Jordi ;)

    ResponElimina
  15. Cristina, em semblen unes postres ideals per aquest dia! Espero que gaudissis de la Diada!
    Jo més que res, faig servir motllos petits perquè aquests dies s'amunteguen a taula tants pastissos que al final sortirem tots rodolant. ;)
    Petons!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...